Tintapatron, toner, nyomtató WebShop

1. GYIK

A rendeléshez szükséges adatokat nem csak előzetes regisztráció során, hanem közvetlenül a termékek kosárba helyezését követően a fizetéskor is meg lehet adni. A vásárláshoz nincs szükség regisztrációra, csak a számlázáshoz és a szállításhoz szükséges adatok megadására.

Azonban érdemes regisztrálni, mert minden vásárlás után hűségpontokat adunk, amit a következő vásárlásokból le lehet vásárolni.

A rendelések házhozszállítását FOXPOST, GLS, PACKETA, EXPRESS ONE, MPL futárszolgálat végzi. Minden leadott rendelés 1 db csomagot jelent, melynek szállítási díja bruttó 1990 Ft és 19990 Ft közötti összeg, a rendszer számolja ki a megrendelés véglegesítése előtt a pontos szállítást, súly és utánvét függvényében.

Bizonyos esetekben akár a rendelés napján is megtörténhet a szállítás, de ezt nem tudjuk garantálni. A normál szállítás akár több nap is lehet. Sürgős esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a visszahívás kérés űrlapon keresztül.

Küldje vissza részünkre a terméket 90 munkanapon belül, sértetlenül az eredeti csomagolásában, és jelezze e-mailban az [email protected] címen részünkre, hogy szeretné visszakapni az árát. Vevőszolgálatunk az adatok egyeztetését követően visszautalja önnek a termék árát.
A terméket az eredeti csomagolásában postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk. A visszaküldés költségét Önnek kell állni. Ha cserét kér, akkor az első csereterméket szállítási költség nélkül küldjük ki Önnek.

Személyes átvételre nincs lehetőség, DE akár kérheted a megrendelést a közeli parkolóba, vagy bárhova ahova szeretnéd Budapesten belül. Mivel minden termékhez oda van írva hogy raktáron van-e vagy sem, így olyan mint ha ott lennél a boldban de még is az otthonod kényelméből tudsz válogatni.

Lézernyomtató kazetták töltésével nem foglalkozunk, kizárólag prémium minőségű után gyártott, gyári kellékeket árusítunk.
A feltüntetett kapacitások a gyártó által megadott tájékoztató jellegű adatok, amelyek meghatározott fedettség mellett, illetve a vonatkozó szabványok szerint érvényesek.
NEM! Az utángyártott kellékanyagok használata közvetlenül nem befolyásolja a gyártók jótállását a készülékre. Amennyiben készüléke még garanciális, és után gyártott kellékkel kívánja használni, azt tanácsoljuk, tegye el az eredeti kelléket, és egy esetleges meghibásodás esetén a gyári kelléket visszahelyezve vigye el a szervizbe.

Az áraink forintban értendők és tartalmazzák az áfát. A szállítási költséget nem tartalmazzák.

Ha egy itt fel nem sorolt probléma után érdeklődsz, kérjük írj nekünk az [email protected] e-mail címre, és kollégáink nyitva tartási időben lehetőség szerint a leggyorsabban válaszolnak neked.

2. Nem tudom milyen kellékanyag (toner, tintapatron) való a nyomtatómba.

Igen, természetesen. Ha nem biztos benne, hogy mit kell Önnek vásárolnia, akkor inkább azt tanácsoljuk hogy írjon nekünk vagy hívjon bennünket, ezzel elkerülhetjük szállítás és visszaküldés kapcsán felmerülő többletköltségeket.

3. Termékek visszaküldése és szerződéstől történő elállás.

Igen, a termékeket indoklás nélkül visszaküldheted nekünk a megrendelés átvételétől számított 14 napon belül a jogszabály értelmében. Nálunk 90 napig küldheted vissza a terméket. Az elállási nyilatkozatban az elállás okát nem kötelező megjelölni. Azonban szeretnénk megkérni, hogy a termékeket lehetőség szerint az eredeti csomagolásban, vagy amennyiben ez nem áll rendelkezésre, úgy az eredeti csomagoláshoz hasonló szintű védelmet nyújtó csomagolásban és sérülésmentesen küldd vissza, nem szeretnénk hogy megsérüljön a termék. A visszaküldött termékek kibontásáról minden esetben videót készítünk, így elkerülve kérdéses eseteket. Az ÁSZF -ünk rögzíti ennek jogi részleteit.

Általános Szerződési Feltételek

Ha 14 napon belül el szeretnél állni a vásárlástól akkor a termékeket küldd vissza a Budapest 14. kerület Csömöri út FOXPOST automatába. Az elállási nyilatkozatot kérjük e-mailben vagy a csomagba téve szíveskedjék eljuttatni részünkre.

Ebben az esetben kérjük haladéktalanul írj nekünk egy egyszerű e-mailt az [email protected] címre hogy nem szeretnéd mégsem, így azonnal meg tudjuk szakítani a rendelés kiszállításának és összekészítésének folyamatát. Elképzelhető hogy még nem adtuk fel a rendelést, így nem merülnek fel esetleges szállítási költségek. Nagyon köszönjük, ha időben szólsz.

Célunk hogy mindenki elégedett legyen ezért a céges visszaküldésre is lehetőség van az esetek 99% -ban, kérjük erről e-mailben kérdezz meg minket az eset pontos leírásával. Megpróbálunk segíteni mindenben.

4. Nyomtató hibaelhárítás

A tonerkazettáról behelyezés előtt el kell távolítani a szállítási védőműanyagokat, elképzelhető hogy ezek nem lehttek kihúzva belőle. A két oldalt ellenőrizni kell hogy a sárga színű műanyagok teljesen eltűntek-e vagy ha még van akkor azokat el kell távolítani. Ha elakadnál írj nekünk: [email protected]

Visszahívás kérése

Kérjük töltse ki az adataokat és amint tudunk válaszolunk Önnek e-mail-ben vagy telefonon.

Kapcsolati információk: