1. GYIK
A rendelések házhozszállítását FOXPOST futárszolgálat végzi. Minden leadott rendelés 1 db csomagot jelent, melynek szállítási díja bruttó 1990 Ft és 9990 Ft közötti összeg, a rendszer számolja ki a megrendelés véglegesítése előtt a pontos szállítást, súly és utánvét függvényében.
Budapest területén belül a 12óráig leadott rendelést aznap kiszállítjuk.
Személyes átvételre nincs lehetőség, DE akár kérheted a megrendelést a közeli parkolóba, vagy bárhova ahova szeretnéd Budapesten belül. Mivel minden termékhez oda van írva hogy raktáron van-e vagy sem, így olyan mint ha ott lennél a boldban de még is az otthonod kényelméből tudsz válogatni.
Az áraink forintban értendők és tartalmazzák az áfát. A szállítási költséget nem tartalmazzák.
2. Nem tudom milyen kellékanyag (toner, tintapatron) való a nyomtatómba.
Igen, természetesen. Ha nem biztos benne, hogy mit kell Önnek vásárolnia, akkor inkább azt tanácsoljuk hogy írjon nekünk vagy hívjon bennünket, ezzel elkerülhetjük szállítás és visszaküldés kapcsán felmerülő többletköltségeket.
3. Termékek visszaküldése és szerződéstől történő elállás.
Igen, a termékeket indoklás nélkül visszaküldheted nekünk a megrendelés átvételétől számított 14 napon belül a jogszabály értelmében. Nálunk 90 napig küldheted vissza a terméket. Az elállási nyilatkozatban az elállás okát nem kötelező megjelölni. Azonban szeretnénk megkérni, hogy a termékeket lehetőség szerint az eredeti csomagolásban, vagy amennyiben ez nem áll rendelkezésre, úgy az eredeti csomagoláshoz hasonló szintű védelmet nyújtó csomagolásban és sérülésmentesen küldd vissza, nem szeretnénk hogy megsérüljön a termék. A visszaküldött termékek kibontásáról minden esetben videót készítünk, így elkerülve kérdéses eseteket. Az ÁSZF -ünk rögzíti ennek jogi részleteit.
Ha 14 napon belül el szeretnél állni a vásárlástól akkor a termékeket tértivevénnyel küldd vissza a 1147 Budapest Öv utca 133-135. A/7/1 postacímünkre. Az elállási nyilatkozatot kérjük e-mailben vagy a csomagba téve szíveskedjék eljuttatni részünkre.
Ebben az esetben kérjük haladéktalanul írj nekünk egy egyszerű e-mailt az info@printerwebshop.hu címre hogy nem szeretnéd mégsem, így azonnal meg tudjuk szakítani a rendelés kiszállításának és összekészítésének folyamatát. Elképzelhető hogy még nem adtuk fel a rendelést, így nem merülnek fel esetleges szállítási költségek. Nagyon köszönjük, ha időben szólsz.
Célunk hogy mindenki elégedett legyen ezért a céges visszaküldésre is lehetőség van az esetek 99% -ban, kérjük erről e-mailben kérdezz meg minket az eset pontos leírásával. Megpróbálunk segíteni mindenben.
4. Nyomtató hibaelhárítás
A tonerkazettáról behelyezés előtt el kell távolítani a szállítási védőműanyagokat, elképzelhető hogy ezek nem lehttek kihúzva belőle. A két oldalt ellenőrizni kell hogy a sárga színű műanyagok teljesen eltűntek-e vagy ha még van akkor azokat el kell távolítani. Ha elakadnál írj nekünk: info@printerwebshop.hu